Levering & Retour
Levering en uitvoering
- De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
- Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
- Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.
- Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.
- In geval van ontbinding conform het lid 3 van dit artikel zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
- Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
- Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Retourneren
Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Volg dan onderstaande stappen om je bestelling retour te sturen.
- Het artikel is ongedragen/ongebruikt. Inclusief aangehechte labels en originele verpakking.
- Je hebt het recht om je artikelen tot 30 dagen na ontvangst retour te sturen.
- Je kunt een retour bij ons melden door ons een e-mail te sturen. Vermeld het bestelnummer in de e-mail info@juneandcharlie.nl. Het ordernummer staat vermeld op je orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Vul bij opmerking/vraag het artikelnummer van het product in dat je wil ruilen/retourneren en indien mogelijk de reden van retourneren.
- Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in.
- Stuur het product naar onderstaand retouradres.
- De retourkosten en risico’s van het retourneren zijn voor jouw eigen rekening. We sturen je graag een retourlabel, maar brengen hiervoor kosten in rekening € 4,95.
- Let op! Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour, wij bieden hiervoor wel een tegoedbon aan. Indien voorradig kunnen ze wel geruild worden voor een andere maat en/of kleur (retour- en verzendkosten worden opnieuw berekend).
- Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 werkdagen op je rekening.*
Heb je geen verzendkosten betaald omdat je boven de € 75,00 hebt besteld (€ 100,00 voor België), maar stuur je een deel retour, en kom je zo onder de € 75,00 bestelwaarde uit (€ 100,00 voor België)? Houd er rekening mee dat wij dan € 4,95 (€ 9,95 voor België) verzendkosten in mindering brengen op het terug te storten bedrag.
*June&Charlie BV zal uiterlijk binnen 14 werkdagen nadat een product in goede staat retour ontvangen is, het betaalde aankoopbedrag, rechtstreeks op je bankrekening terugstorten (indien via iDEAL betaald is of zelf overgeschreven). Vanaf het moment dat June&Charlie BV het aankoopbedrag terugstort moet er rekening worden gehouden met 2 á 3 dagen verwerkingstijd via het betalingssysteem.
Retouradres
June&Charlie BV
Dorpsplein 3A
3233AL Oostvoorne
Nederland
Vragen over het retourneren of ruilen van artikelen? Stuur ons even een e-mail of een berichtje via Instagram.